miercuri, 16 decembrie 2009

Iubire



Explică-mi,  Doamne,  verbul  "a iubi",
căci risipesc cu-atâta uşurinţă
comoara gurii, pentru a răni
când e pustiu în piept. Fără căinţă.

Căci cer o plată pentru  "te iubesc"
cu o valoare dublă, să-mi ajungă -
de dau un strop de rouă, îmi cerşesc
n-o mare, dar şi perlele-i în pungă.

Învaţă-mă ce-nseamnă doar a da
cum o faci Tu, de veacuri infinite -
azi de mai sunt, e numai mila Ta
şi picăturile de sânge sfinte,

ce m-au spălat, în veci să pot să fiu.
Căci se numeşte casa Ta - Iubire,
spre a intra, învaţă-mă să ştiu
iubirea ce mi-ai pus cândva în fire.

2 comentarii:

  1. Indraznesc o adresa: dati pe NET - Simion Cubolta.
    Sarbatori fericite dv. si tuturor acelora ce va sunt dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Grigore,mulţumesc mult.Şi pentru adresă,am primit nespusă plăcere.

    RăspundețiȘtergere